niedziela, 7 sierpnia 2011

Błąd?

Tym razem pozytywny błąd.
Ostatnio admini rozesłali nam wiadomości prywatną o specjalnej ofercie z okazji powrotu do szkoły.
Osoby, które doładują sobie SS lub kupią min. 200 sd przed 8 sierpnia dostaną w poniedziałek 500 sm oraz kilka prezentów. 
Oferta wydała mi się bardzo kusząca, więc skorzystałam i doładowałam sobie SS.
Zaraz potem (było to w sobotę) weszłam do swojego apartamentu i zobaczyłam sporo prezentów! Sporo ciuchów, samolot, parawan, żyrandol, dywan oraz cudowne wnętrze. Chyba wszystkie te prezenty były upominkami dla osób, które skorzystały z letniej promocji, której koszt wynosił powyżej 20 zł.
Cóż, ja byłam bardzo mile zaskoczona, czekam na kolejne takie błędy. :)

Czy Wy też tak mieliście, gdy doładowaliście sobie SS? Co o tym sądzicie? Czekam na Wasze opinie w komentarzach.

Emma

PS Być może niedługo na blogu pojawi się konkurs z ciekawą nagrodą! :)

3 komentarze:

Anusia pisze...

Dostałam identyczne prezenty co Ty, ale bez powodu. Po prostu wchodzę do apartamentu, a tu... ciuchy i dodatki od adminów! Nie doładowywałam SS, ani nic takiego.

Pozdrawiam,
Sharpay798

Modnisia333 pisze...

Ja myślę że powinno być tek że każdy uczestnik stardoll dostanie te prezenty ,które ty dostałaś tylko za to że jest członkiem stardoll.
I tak na każdą okazję np. Wielkanoc,Boże Narodzenie,Rozpoczęcie roku itp.

julia-loveee pisze...

Ja też..., doładowałam ss i dostałam maaaax prezentów ; D Więcej takich błędów .