sobota, 17 grudnia 2011

"Jeden, by wszystkie zgromadzić i w ciemności związać. W krainie Mordor, gdzie zaległy cienie."


Tytuł posta spowodowany powrotem mojej manii na temat "Władcy Pierścieni". Wczoraj obejrzana pierwsza i druga część, trzecią oglądałam kilka dni temu do drugiej nad ranem (O.o), a tak poza tym, to teraz przede mną leży otwarta trzecia część ("Powrót króla), którą czytam aktualnie na 61 stronie. A mój młodszy brat robi obrażone miny, przez które wygląda jak ork z Mordoru ("niewtajemniczeni" nie mają pojęcia, o czym piszę, zdaję sobie z tego sprawę".
A stylizacje mam od dawna, ale dopiero teraz ją dodałam. Motyw z różami na włosach, już raz wykorzystałam TU. Poza tym, to kocham użycie szelek jako takiego hmm... wykończenia? Tego również używałam niedawno TU. Polecam wszystkim to futerko HB (różowe również, jest fajne, naprawdę). 
Uwielbiam tę fryzurę *-*


(gwiazdki dla urozmaicenia)



Uwielbiałam, uwielbiam i uwielbiać będę bitwy z trylogii *-*

Brak komentarzy: