poniedziałek, 20 czerwca 2011

Looklet

Witam i przepraszam, że ostatnio nie ma żadnych nowych stylizacji, bo w weekend byłam u babci, a tam internet jest oblegany przez moich kuzynów, i ja nie mam do niego dostępu. -,-

Ale teraz chcę powiedzieć o świetnej stronie internetowej dla kreatywnych, oryginalnych dziewczyn. looklet.com 

Każdy może za darmo stworzyć swoje konto, i ubierać prawdziwe modelki. Do wyboru jest naprawdę dużo ubrań, dodatków itp.

Zapraszam na moje konto: http://looklet.com/user/707784/looks
Nazywam się Herbata. ;)


PS W komentarzach możecie dodać linki do swoich kont na Looklecie. Oczywiście, jeśli je macie. Oprócz tego, możecie dodać linki z Polyvore, Lookbooka. Zachęcam do komentowania.

3 komentarze:

julia-loveee pisze...

Przed chwilą, założyłam sobie tam konto ; ) Moje imię to: Juleczqa.

Z. pisze...

Chętnie je obejrzę. :)

Anonimowy pisze...

Ja natomiast uwielbiam, po prostu uwielbiam Looklet. Ta strona coraz częściej mnie pozytywnie zaskakuje. A co najlepsze - nie trzeba wcale wydawać pieniędzy - wystarczy podejść do mody z fantazją. ;)

Na looklecie - Faustyna