piątek, 3 czerwca 2011

Pink rock!

 

Trochę zalegam z blogowaniem, więc już dodaję aktualną stylizację. Rock pink - różowy rock. Czemuż to, zapytacie? Otóż, moje MeDoll ma na sobie delikatny, dziewczęcy gorsecik, oraz szelki, które według mnie są jak najbardziej ROCK. Co do P!nk - wiecie, że piosenkarka chyba wczoraj urodziła? Stardollowa Szafarnia wita na świecie :) A teraz przejdźmy do omówienia stylizacji.


Cała stylizacja utrzymana jest w subtelnym, kwiatowym klimacie. Ja osobiście rzadko takie stylizacje wykonuję, ale jeśli już takową zrobię, zazwyczaj dodaje do niej coś czarnego. Jak widać, moja MeDoll ma cudowne tatuaże na obu rękach, szelki i cudowne zakolanówki. Oprócz tego zwykła kopertówka wykonana z dwóch czarnych pasków. Jestem bardzo zadowolona z moich czarno-białych butów z dodatkiem cudownych kwiatków z Decades. :)

Arivederci!






3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Cudowny pomysł, cudowne wykonanie. Słowem: cudownie! ;)

MisNike1999

julia-loveee pisze...

Mi się nie podoba...Góra taka lekka, dół ciężki. Nic do siebie nie pasuje ; /

Z. pisze...

Nie sądzę, żeby dół był ciężki, ale to Twoje zdanie i ja się z nim liczę, Julia :)