czwartek, 21 lipca 2011

Blackbeard



Czemu "Blackbeard"? Moje uzależnienie od "Piratów z Karaibów" wyciekło na Stardollową Szafarnię. Blackbeard, czyli Czarnobrody - czarny charakter w czwartej odsłonie przygód "Piratów z Karaibów". 
Co do stylizacji - mam ją już od dobrego miesiąca, bo nie miałam weny na nowe outfity. Zapraszam do oglądania. Pamiętajcie o komentarzach! xoxo


Sukienka to jedno wielkie pofalowane "cóś". Złożona z sukienki znalezionej w bazarze i falowanej spódniczki, która była prezentem na 5 milionów użytkowników Stardolla. Uwielbiam dół tej stylizacji. Moje ulubione zakolanówki w połączeniu ze sznurami pereł, dały świetny efekt. Buty to złożone z trzech par koturny na obcasach z małymi różyczkami przy kostkach. Love, love, love. <3



1 komentarz:

julia-loveee pisze...

część od pasa w dół mnie zachwyca .! ; ))