środa, 27 lipca 2011

Metki Emmy


Metki Emmy to mój metamorfozowy blog, który został przeze mnie założony w grudniu 2010-ego roku. Pojawiło się na nim już wiele metamorfoz, ale nadal jest tam bardzo mało komentarzy. 
Kika razy apelowałam, aby trochę pokomentować, niestety - bez rezultatu.
Nie wiem, czy wiecie, jak ważne są komentarze osób odwiedzających blog. Dzięki nim autor wie, że ktoś czyta jego "wypociny", wie, że ma dla kogo pisać. Miałam kiedyś blog razem z kuzynką, którego nikt nie komentował. Był on nie o Stardollu, ale o... wszystkim. Powtarzam, nikt go nie komentował, chyba że moje koleżanki ze szkoły, ale to też rzadko. Mimo to przetrwał cały rok, ale w końcu go zamknęłam, a raczej zaprzestałam pisania na nim. Czasem dodaję jakąś notkę, ale to bardzo rzadko. To przykre.
I tu chciałabym podziękować dziewczynie o nicku julia-loveee, która prawie zawsze komentuje moje stylizacje i inne wpisy. Dzięki, Julka! Dzięki Tobie wiem, że "mam dla kogo pisać".

Emma

2 komentarze:

julia-loveee pisze...

ooo...♥
Ok, zgłoszę się do Metamorfozy .(Nie lubię zgłaszać się do metamorfoz, ale zrobię to dla ciebie*)

Z. pisze...

O.o dziękować.