poniedziałek, 26 września 2011

Nowości w mojej szafie ponownie

Witam. Po raz drugi w ostatnim czasie pokażę Wam, co ostatnio zakupiłam i co gorąco polecam! Zapraszam.



Pierwsza rzecz to poszarpana maxi dress z ostatniego gift-o-metra. Jestem w niej zakochana, jeszcze dziś stylizacja z nią.
Następnie dość dziwna sukienka z zawadiacką muszką! ♥♥♥ (z sb)

Pod sukienką jedyna rzecz, która najbardziej podoba mi się z nowego PPQ!

Następnie dżinsowa kamizelka, znalazłam w sb za 4 lub 6 sd. KTOŚ MI POWIE, CZY ONA JEST W JAKIŚ SPOSÓB CENNA?

Pod kamizelką świetna skórzana kurtka z Arhive. LOVE LOV ELOVE!  ♥♥♥

Zaraz potem fioletowe coś. Darmówka, która zaintrygowała mą duszę. 

I na koniec okulary a la Gaga. Polecam, fajnie leżą na lalce.
A na koniec jedna z najcudowniejszych piosenek, jakie znam:

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

1 komentarz:

Vilczyca ;* pisze...

Płaszcz mam,sukienka jest BOSKA,podoba mi się też ta dżinsowa kamizelka,okulary też są "kul"ja ze sklepu PPQ najbardziej lubię spódnice.Widzę,że skończyła się faza na wieloryby.Chyba.Piosenki słuchałam,bo masz linka w swojej prezentacji.To tyle. :)