sobota, 17 września 2011

Nowości w mojej szafie

Wczoraj trochę siedziałam w SB z bardzo bardzo bardzo nikłą nadzieją na znalezienie Joker Hat. Zamiast kapelusza znalazłam kilka fajnych ciuchów, a potem wstąpiłam jeszcze do Starplazy.
Oto efekty:

 (kliknij, aby powiększyć)

Pierwszą rzeczą jest bardzo fajna bluzka z RIO, za jedyne (!) 14 sm. Pisałam o niej w ostatniej notce. Do tego dochodzi świetna torebka, również z RIO, ale już za 70 sm. Mimo to, gorąco polecam! Poza tym, dokupiłam sobie (chyba dwa dni temu) tę opływową (?) kopertówkę za 50 sm z Bonjour Bizou. :)

Następne na obrazku są czerwone spodnie z Bonjour Bizou. Wyhaczyłam za 14 sd w bazarze, myślałam, że będą lepiej leżeć na dollce, ale się myliłam. Mimo to, zostawiam je sobie, może się kiedyś przydadzą.

Zaraz nad spodniami jest dość fajny t-shirt z jednym z moich ulubionych słów - ironia, ironiczny :D Jej projekt jest dość fajny, ale trochę denerwuje mnie ten dekolt w prostokąt. Jest beznadziejny.

Nad uchem mojej doll widni mała, niepozorna kokardka z Tingeling. Nie wiem czemu tak ją polubiłam, serio. No, ale wydałam na nią 60 sm, to chyba naprawdę muszę ją lubić. 
Zaraz potem pomarańczowy płaszcz ze sklepu Stardoll, znalazłam za jedyne 6 sd. Nie wiem czym mnie urzekł - czy ceną, czy projektem i kolorem. :)

Obok płaszcza, jest... płaszcz z którym nawązałam romansik. Jest cudny! Ze sklepu Archive (ktoś może wie, gdzie był wcześniej?), kupiłam za 17 sd. Zdecydowanie wart swojej ceny. Mam już pomysł na stylizację.
Zaraz nad płaszczem znajduje się niedawny Hot Buys, czyli TURBANISKO. Czarne o wiele ładniejsze od tego czerwonego. Długo szukałam w SB, czekając aż turban pojawi się w jakiejś przyzwoitej cenie. Raz znalazłam tylko za 13sd, ale głupia, pomyślałam, że może znajdę tańszy. NIE ZNALAZŁAM i byłam zmuszona wydać na niego 17 sd. -,-

I ostatni, zakup kulminacyjny. Chyba dżinsowe cóś. Kupione trzy dni temu, dzięki transmitówce malgosi245 (NIECH KTOŚ MI POWIE, CZEMU ONA SIĘ NIE DOSTAŁA DO MSW?! ZAMIAST NIEJ TRZY CHICKZUZKI BEZ STYLU, ŁADU I SKŁADU).

Dziękuję za uwagę.

Co sądzicie o takich artykulikach? Chcecie więcej? Czekam na głosy oraz KOMENTARZE ;))

4 komentarze:

julia-loveee pisze...

XD - Chcemy więcej ! ...

Vilczyca ;* pisze...

Płaszcz,z którym "nawiązałaś romansik" jest piękny,chciałabym zobaczyć stylizację z nim.Co do MSW:też mnie zdenerwowała ta ChicZuzka.Ja głosuję na Esther001,gdyż uważam,że zasłużyła na udział w półfinale.

Anusia pisze...

Aaach, wspaniałe zdobycze. Niestety obecnie piszę na szybko i nie mam czasu dodać komentarz z prawdziwego zdarzenia za co, mam nadzieję, mi wybaczysz.

Też wkurzyły mnie te plastiki Zuzki (czy jak im tam) co przeszły do półfinału -,- A zwłaszcza, że te trzy należą do tej samej osoby =_= Straaaaszne.

Z. pisze...

Serio? O.o Kurde, powinnam się domyślić.

DZIĘKI ZA KOMENTARZE! :**