sobota, 17 września 2011

Polecane z: dziś

Co jakiś czas będą się pojawiać takie notki, a raczej małe artykuły. W jednym poście zamieszczę nowości ze Starplazy godne uwagi, jaki i nowe darmówki, warte zrobienia. 
A więc zaczynamy artykulik pierwszy!

1. NOWOŚCI W STARPLAZIE

(obrazek pochodzi z bloga stardoll-i-my.blogspot.com)

Na czerwono zaznaczyłam nowości w Starplazie godne polecenia, nie tylko ze względu na cenę (oprócz tej torebki za 560 sm, to pewnie błąd), ale też ze względu na wygląd i wykonanie.

Na pierwszy ogień idzie bardzo fajna, luźna bluzka tylko za 14 sm (!) z RIO. Jej projekt jest bardzo ciekawy, można ją użyć na bardzo wiele sposobów, możemy dodać do niej spodnie rurki, jak i spódniczki lub spódnice. Do tej bluzki pasują raczej kopertówki (jak ta za 70 sm na obrazku powyżej), choć duże przepastne torby też ujdą.

Jako numer dwa przedstawiam ciekawą kopertówkę za 70 sd z RIO. Możemy jej używać do codziennych, luźnych stylizacji, ze względu na jej prosty szary kolor jak i bardzo ważny detal - breloczek. Są w nim klucze i inne pierdołeczki. Takie codzienne pierdołeczki :D 

Ostatnia nowość w plazie polecana przez większość blogów informacyjnych o Stardoll - torebka w takiej mini mini wersji. Ładna, subtelna, w ciekawym fasonie -  kocham te kropki! Oczywiście teraz odradzam jej kupno, bo cena daje po oczach, mam nadzieję, że to błąd, bo będę rzewnie płakać, jeśli się okaże, że jednak nie! 

2. "KUL" DARMÓWKI 

 
NAPRAWDĘ POLECAM! Sukienka jest bardzo prosta, ale jednak ma w sobie to "coś", co przyciąga przynajmniej moją uwagę. Instrukcję do zrobienia darmówki znajdziecie tu: >KLIK<



Druga ciekawa darmówka. Niby wykonana ze... wszystkiego, a jednak... to "wszystko" tworzy jedną, w miarę zgrabną całość. Link do instrukcji: >KLIK<

Co sądzicie o tej serii artykułów? Chcecie więcej? Czekam na Wasze głosy oraz komentarze.

pozdrawia Was Emma i wielorybek: O_____O 

4 komentarze:

Vilczyca ;* pisze...

Zachęciłaś mnie do zrobienia tych darmówek ;D.Czekam na więcej takich artykułów.

Anusia pisze...

Z nowości podobają mi się te rzeczy, które zaznaczyłaś na czerwono, jednak na razie poczekam, aż odejmą to zero z ceny niebieskiej kopertówki! Mi spodobała się także ta czarna sukienka w gwiazdki inspirowana zapewne D&G.

Z darmówek do gustu przypadła mi jedynie ta pierwsza sukienka. Ta druga jakoś do mnie nie przemawia...

Anusia pisze...

Ach, przepraszam, zapomniałam dodać, że bardzo podoba mi się taki artykuł, oczywiście będę oczekiwała takich jak najwięcej!

PS. Hahah, fajne ostrzeżenie w okienku "napisz komentarz"! "wyłącz komputer i zjedz ser, przemyślając swą głupotę" <-- HAHAHA :D Uwielbiam Twoje poczucie humoru!

Z. pisze...

Hahaha! Uczę sie od Niekrytego Krytyka! :D

niekrytykrytyk.com <-- zapraszam!