środa, 29 lutego 2012

Tak sobie myślę... d-_-b

Ostatnimi czasy zastanawiam się, czy nie zmienić nazwy bloga. 
"Stardollowa Szafarnia" - jak to w ogóle brzmi? Odpowiedź jest prosta: tandetnie i głupio. Przynajmniej według mnie.


Myślałam nad nową nazwą i chyba coś mam. Wpadłam na to dosłownie przed chwilą. "Helvetica" - co wy na to? Nie pamiętam skąd ją znam, ale myśląc o tym mam pewne skojarzenia z Wordem...
Ale Helvetica to na razie wstępny tytuł. Może w Wordzie jest jeszcze jakaś czcionka o dobrej nazwie? Poszperam i dam Wam znać. 


A tak wgl: co sądzicie o  "Helvetice"?


____________________________________________________


A tymczasem ja kieruję Was do nowej kolekcji BASICSA (obłędna) oraz do tej piosenki:






1 komentarz:

Missinat pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.