sobota, 21 maja 2011

Darmowe (!) suknie

Jak zapowiadałam, oto artykulik poświęcony cudownym darmowym sukienkom, o których dowiedziałam się z pewnego bloga. Zapraszam.

1. Pierwsza i najlepsza to piękna, długa wieczorowa suknia prosto z Monte Carlo. Oprócz dostajemy beznadziejny plakat, który nadaje się jedynie do utylizacji.


Cudowna, nieprawdaż? Ja osobiście nie gustuję w takich stylizacjach, bo wydają mi się zbyt prymitywne. Suknia zachwyciła mnie swoim wykonaniem oraz kolorem. Jak na darmówkę jest po prostu zniewalająca.

A jeśli chcecie ją zdobyć:
1. Wejdź na dontfilter.us
2. W okienko wpisujemy stardoll.com
3. Logujemy się/
4. W górne okienko adresu wklejamy www.stardoll.com/en/montecarlo/party.php
5. Gotowe, sukienka oraz plakat czekają w specjalnej torbie koło Twojej szafy. 

2. Czas na druga suknię, tak zwaną maxi dress.
Bardzo dziewczęca, letnia sukienka. Idealnie na plażę. Nie jestem pewna, czy przypadkiem nie była ona kiedyś w Starplazie? Może Wy wiecie? Piszcie.

Aby ją zdobyć, musisz:
2. W okienko wpisać http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=1275 
3. Zalogować się.
4. W okienko wpisać http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=1275 
5. Gotowe! Suknia oraz dodatkowo kapelusz czekają w torbie przy Twojej szafie!

Pamiętajcie jednak, że korzystanie z bramek proxy jest niebezpieczne dla Waszego komputera! Robicie to na własną odpowiedzialność! Po korzystaniu z takowych bramek, najlepiej zmieńcie hasło do Waszego stardollowego konta.

1 komentarz:

julia-loveee pisze...

W realu nie podobają mi się sukienki "maxi", uważam że są obleśne..., ale na stardoll wygląda nawet fajnie ; )
Może użyje jej do którejś z moich stylizacji !?!?