piątek, 6 maja 2011

"Step by step"

O mój Boże! Dawno nie pisałam, bo znowu ogarnęła mnie mania 'Simsów'. Ale już dodaję stylizację, proszę! O!
 Przepraszam za jeden obrazek, ale leń wszedł mi za kołnierzyk i nic nie chce mi się robić. Stylizacja dość w moim stylu - marynarka, spódnica, rajstopy. Powtórzyłam użycie marynarka + kolorowa kamizelka. Dla dopełnienia dodałam żółtą torebkę, którą mam od niedawna i dotąd nie wiedziałam, jak jej użyć. Pod białą bluzką z Basicsa dodałam żółtą kokardkę-darmówkę, która zastępuje stanik ;)

Marynarka - Killah
Kamizelka - Folk
Torebka - Decades
Kwiatek - Decades
Spódniczka - Basics
Rajstopy - Fallen Angel
Buty na obcasie - Bisou
Skarpetki - Bisou

Adieu, Arivederci, Praszczaj! ;

1 komentarz:

julia-loveee pisze...

Fajnie ; )
PS.CO DO KONKA..CHĘTNIE BYM WZIĘŁA UDZIAŁ..ALE, NIE WIEM JAK LINKOWAĆ OBRAZKI ; ( !?!