wtorek, 17 maja 2011

Red bread!

Witam ponownie. Stylizacja na czerń, biel, i RED
Tyle naoglądałam się tych fryzur, grzywek z końskich ogonów, więc postanowiłam sama sobie sprawić kilka takowych ogonów. Wyszła mi grzywka z lekko odpadającym od reszty kosmykiem.
 Sukienka - Bisou, SB
Bluzka - Archive
Torebka - PIX
Buty - Fashion Design
Skarpetki - Bisou
Kwiaty - Decades

Stylizacja sama w sobie bardzo mi się podoba, bo jest troszkę rockowa, troszkę elegancka. To lubię. Buty? Oł jee... Nie ma co, miałam fajny pomysł. 
No kurde! Nie wiem, jak opisywać moje stylizacje! Teraz się zamknę w sobie i w moim pokoju, będę oglądać Niekrytego, czytając przy tym "Przed świtem" oraz wpierniczając wodę cytrynową i ser.

2 komentarze:

julia-loveee pisze...

Nie...nie, nie zamykaj się w sobie !
sER Ci zaszkodzi. ; ^^

Z. pisze...

I tak go uwielbiam i ubóstwiam na życie ! ;D