piątek, 20 maja 2011

First glasses

Witam. Dzisiejsza stylizacja (choć i tak już zdążyłam ją zmienić na inną) jest taka kowbojska (?). Krótko mówiąc, nie mam pojęcia jak ją określić. Może Wy mi pomożecie? Teraz nazwa stylizacji - "first glasses". Na początku ta nazwa wydała mi się zupełnie bez sensu, ale uświadomiłam sobie, że okulary, które ma na nosie moja MeDoll są moimi pierwszymi, świetnymi okularami. Wychwyciłam je w Baazarze za (!) 5 SD. Tak więc "first glasses". Zapraszam do przeciągnięcia strony przeglądarki na dół.

Cóż, jak widać, użyłam jednego Hot Buys'a. Ja osobiście ich nie kolekcjonuję, bo po pierwsze nie zawsze jestem Superstar, a po drugie niektóre z nich są tak obrzydliwe, że nie widzę najmniejszego sensu, aby je kupić. Ta kamizelka z frędzlami jest naprawdę boska i dlatego ją kupiłam. Do tego ta sukienka z Monte Carlo - cud, miód i orzeszki posypane skruszonymi ciastkami OREO! Jest dostępna dla każdego za 140 SM, czyli musicie na nią zbierać ok. 4 dni. Ale ciuchy  z tego sklepu (LINK DO UBRAŃ) na pewno trochę jeszcze pobędą na Stardollu, więc nie martwcie się, zęby do góry ;) 
Od pewnego czasu, a właściwie od dnia w którym kupiła boskie chodaki (?) z Decades jestem w nich zakochana. Love, love, love.
Plan na dzisiaj przedstawia się mniej więcej tak:
Niedługo kolejna stylizacja oraz wyjątkowo (!) kody na cudowne darmówki, które każda z Was musi mieć w swojej szafie.

1 komentarz:

julia-loveee pisze...

Cud, miód i orzeszki x2.
Ta stylizacja najbardziej mi się podoba.
Jest świetna...Jesteś baardzo pomysłowa ; )
Lovciiam Cię, Julc!a.