wtorek, 26 kwietnia 2011

Flowers stylization

Łaaa, jaki obrazek. ;) No cóż, stylizacja wykonana w Starplazie, bo taki kwiatowy styl nie jest moim ulubionym i ta stylizacja jest u mnie jedna, jedyna jeśli o ten styl chodzi. Gorąco polecam tę kwiecistą torbę - jest cudowna i mimo, że za takimi nie przepadam, tą pokochałam i jutro kupuję za Play&Earn, bo oszczędzam kasę (nie wiem na co). Buty bardzo mi się podobają, bo w połączeniu z baletkami z BASICS stają się takie pełne - w sam raz na wiosnę. Godna uwagi jest też sukienka za 15 sd z Pretty In Pink - subtelna, w modnym miętowym kolorze. Na głowę założyłam perukę z Sunny Bunny oraz berecik. Złotą ozdóbkę na berecie chciałam zasłonić białym kwiatkiem, jaki jest na torbie, ale niestety - nie wypaliło. W sumie to ta ozdóbka jest nawet fajna i dosyć dobrze pasuje. ;)
To na tyle, zaraz zaczynam notkę na temat wyprzedaży w Starplazie.
A co do obrazka, to jest on na poziomie wiedzy sześciolatka, niestety, ale robiłam go na szybko w Paincie, jutro posiedzę trochę przy Gimpie i porobię jakieś fajne tła oraz dodatki do obrazków ze stylizacjami. ;)

PS Co sądzicie o nowym wyglądzie bloga? Mam nadzieję, że nie znudzi mi się po dwóch dniach i zostanie u nas trochę dłużej ;)

Emma

1 komentarz:

julia-loveee pisze...

Hmn...nie mój styl..(ale, nawet fajnie ;))