środa, 13 kwietnia 2011

Kawał ciężkiego rocka

W sumie nie jestem zwolenniczką stylu z kolczykami w nosie, agrafkami wpiętymi w koszulkę itp. ale czasem robię taką stylizację, bo mam akurat rzeczy, które idealnie się do takowej nadają. Tak jak dzisiaj:
Najciekawszym elementem stroju jest torebka z łańcuszkami dla ozdoby. Torebka mojego autorstwa. Gorąco polecam każdemu, aby urozmaicał swoje torebki (najlepiej w jednym kolorze) ozdobom, takim jak kokardki, łańcuszki itp. To naprawdę dodaje stylizacji uroku, a Tobie przyniesie dumę z własnego projektu ;) Równie fajnym elementem jest dywanik, który tu robi za berecik. Lekko przekrzywiony, ledwo zasłaniający oko. Próbowałam dodać jeszcze okulary z Beastly, ale nie jest to najlepszy efekt, uwierzcie mi. Jestem też bardzo zadowolona, że w końcu zdołałam założyć kamizelkę z DKNY, którą niedawno wyhaczyłam w SB. Co do DKNY dodałam też tutaj spódniczkę, która dzięki temu że jest szara urozmaica strój i nie sprawia wrażenia, jakby cała część od pasa do kolan była całkowicie na czarno. Co do fryzury, warkoczyki, choć wydają się pasować do słodkich, dziewczęcych stylizacji, kiedy pomalujemy je na czarno, dodają charakterku właśnie takim rockowym stylizacjom.

PS Mam na sprzedaż:
Jak na razie, buty są w moim SB za 120 sd, ale jeśli ktoś ma dla mnie inną propozycję, niech napisze w mojej KG. (Sprzedam tylko za min. 90 sd).

2 komentarze:

julia-loveee pisze...

Świetnie Ci wyszedł ten "Kawał ciężkiego rocka" ;*

Z. pisze...

Bardzo dziękuję za ten i wiele innych Twoich komentarzy ;*