środa, 27 kwietnia 2011

Mrs. Elegance

Stylizacja na elegantkę. Od dawna marzyłam o świetnej marynarce z Bisou (Nie, nie i jeszcze raz nie dla Bonjour Bizou! Liberum Veto!). Dziś ją kupiłam. Weee! Ale przejdźmy do stylizacji. Użyłam świetnej sukienki z wczorajszej wyprzedaży - polecam gorąco! Ogólnie stylizacja jest trochę w stylu damulek po 40-tce, ale co tam - ja to lubię, a to najważniejsze. W końcu użyłam czerwonej torebki, o której trąbiły wszystkie blogu o Stardoll - "Kupcie, jest świetna! Ble, ble, ble". Rzadko raczej korzystam z takich porad, ale tu musiałam się zgodzić z tymi wszystkimi blogami - torebka świetna. No więc kupiłam i W KOŃCU jej użyłam, bo mam ją od dłuższego czasu (to jest od kiedy pojawiła się w Pretty In Pink). Złota ozdóbka na niej przyprawiała mnie o palpitację, więc nałożyłam cudowny, mały dodatek - kwiatuszek. Polecam też buty (te sznurowane) - są na wyprzedaży za 2 sd i są świetne, wystarczy zasłonić jasny obcas. Dla dopełnienia efektu dodałam sznur pereł oraz lennonki przeciwsłoneczne. Teraz cennik, wymienię w nim te najbardziej widoczne rzeczy, bo np. biały top pod sukienką każdy znajdzie, bo to tylko biały top.

Marynarka - Bonjour Bizou
Sukienka - Bonjour Bizou, SALE
Perły - Fallen Angel
Torebka - Pretty In Pink
Kwiatek - Decades
Okulary - Beastly
Buty - Bonjour Bizou, SALE


1 komentarz:

julia-loveee pisze...

Nawet, nawet...Pasuje do cb ;)