poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Torby & torebki

Oto zapowiedziany wczoraj artykuł o torebkach na Stardollu, które warto kupić itp.

PODSTAWOWE

Podstawowe, czyli jednokolorowe. Te są według mnie najlepsze. Pasują do wszystkiego, a to, że mają jeden kolor, oznacza, że można dodawać do nich różne dodatki, jak np. łańcuchy, naklejki itp. Poza tym taka torba pasuje do każdego ubrania. 


Czarna torba - Baby Phat, 6 sd, SS
Czerwona torebka - Pretty In Pink, 5 sd, NSS i SS

Z PRZESŁANIEM/NADRUKIEM
Obie są do siebie podobne, tyle że czarno-biała jest dla SS, a miętowa dla każdego. Każda z nich jest ciekawym dodatkiem i z pewnością urozmaici każdą stylizację. :)


Czarno-biała, Bisou, 6 sd, SS
Miętowa - Folk, 5 sd, dla NSS i SS


LUZACKIE
A wśród nich znany ostatnio kolor musztardowy. Właśnie tę torebkę gorąco polecam! Jeszcze jej do niczego nie użyłam, ale jest cudowna i musiałam ją mieć. Druga jest dosyć, hmm... duża? szeroka? pojemna? Tak, chyba pojemna. Dużo suwaków itp. Ogólnie fajna, choć ja jej u siebie jeszcze nie mam.


Musztardówka (;D), Fudge, 5 sd, dla NSS i SS
Dżinsówka - Bisou, 5 sd, dla NSS i SS


NEON/WIOSENNE
Wiosna nadeszła, więc czas na wygrzebanie z szafy ubrań kolorowych i wesołych. Właśnie dlatego znalazły się tu te torebeczki. Obie mają motyw owocowy - cytryna i jabłko. Orzeźwiają każdą stylizację i dodają wiosennej świeżości. Poza tym, gdy patrzę na zieloną torebkę, od razu mam ochotę na soczyste jabłuszko. :)


Cytryna - Fudge, 5 sd, dla NSS i SS
Jabłko - Evil Panda, 5 sd, dla NSS i SS

CHANELKI
Uwielbiam te torebki! Są subtelne, delikatne. Obie torebki znajdziemy tylko za pomocą wyszukiwania w Starplazie. Kliknijcie w markę Decades oraz w kolor czarny/żółty, a torebki na pewno tam będą. ;)


Żółta chanelka - Decades, 6 sd, dla SS
Czarna chanelka - Decades, 6 sd, dla SS.


 

2 komentarze:

julia-loveee pisze...

heh..;)

GlamGirl_Anna pisze...

Fajny artykuł, rób takich więcej ;)