niedziela, 17 kwietnia 2011

Plan dnia + nowości.

Przepraszam, że ostatnio nie ma na blogu żadnych nowych stylizacji, ale jakoś nie mam do nich weny. To oznacza, że może dziś porobię kilka stylizacji z darmówkami oraz pokażę kilka fajnych torebek, które warto kupić.
Przy okazji chciałabym powiedzieć, że od wczoraj zaczęłam robię projekty ciuchów oraz projekty 'plakatów'. Oto co jak na razie udało mi się stworzyć:
Jak widać, większość z nich poświęcone są moherom spod krzyża. Zrobiłam je, bo natchnęło mnie od kiedy jestem w klubie 'Obroncy-krzyza'. NIesety - admini go dziś wyłączyli ;( Mam nadzieję, że klub jednak zostanie przywrócony. Jeden projekt to chiński znak Yin i Yang.
Projekty są na sprzedaż w moim apartamencie. Jeśli macie co do nich jakieś zastrzeżenia - piszcie w komentarzach, bo rady i Wasza opinia są dla mnie bardzo ważne. 
W związku z tym, jeśli moje projekty komuś się spodobają, a taka osoba chciałaby projekt np. z moherem, a nie wie jak go zrobić, można się wtedy zgłosić u mnie w KG. Powiedzieć, jak chcecie, aby ów projekt wyglądał. Zapraszam! ;)


Cennik:
T-shirt -  4-5 sd.
Plakat - 4 sd.

3 komentarze:

Anusia pisze...

ha ha ha! Bardzo fajny pomysł! Pewnie kupię sobie ten t-shirt z moherem :D

Z. pisze...

Dzięki, ale mohera muszę jeszcze dopracować. ;)

julia-loveee pisze...

Mohery rządzą.!! ;D